کره مغزیجات

کره ی بادام زمینی را با چی بخوریم و چه زمانی؟

کره بادام زمینی را با چی بخوریم

کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ از جمله متداول ترین سوالاتیه که اکثر طرفدارای کره ی بادام زمینی باهاش مواجه هستن. سوالی که اگه به درستی پاسخ داده بشه بی شک علاوه بر اینکه همه به درستی یاد میگیرن که از این خوراکی فوق العاده چطوری استفاده کنن، اثر بخشیش برای رسیدن به هدف مطلوب هم بیشتر میشه. به همین خاطر سالماطور قصد داره در این مطلب بهت بگه که کره ی بادام زمینی رو با چی بخوری و چه زمانی استفاده کنی. پس تا انتهای این مطلب با سالماطور همراه باش.

بهترین زمان مصرف کره ی بادام زمینی چه زمانی است؟

برای خرید کره بادام زمینی کلیک کنید

بهترین زمان مصرف کره ی بادام زمینی چه زمانی است؟

خب  قبل از پاسخ دادن به این سوال که کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ ابتدا به این مسئله بپردازم که بهترین زمان مصرف این خوراکی کم نظیر چه زمانیه؟ به طور قطع هر کسی که کره ی بادام زمینی رو در برنامه ی غذایی خودش قرار داده هدفی رو از مصرفش دنبال می کنه. یعنی چی؟ یعنی اینکه بعضی از افراد برای اینکه بتونن عضله سازی کنن در تمرینات ورزشی از کره ی بادام زمینی استفاده میکنن، و یا ممکنه فردی اضافه وزن و یا حتی با کمبود وزن مواجه باشه. در بعضی موارد هم خاصیت درمانی داره. بنابر این با توجه به هدف مورد نظر، زمان مصرف این خوراکی کم نظیر متفاوته.

  • بنابراین اگر هدفت از مصرف کره ی بادام زمینی افزایش و یا کاهش وزنه باید در وعده ی صبحانه ازش استفاده کنی.
  • و اگه به خاطر عضله سازی در تمرینات بدنسازی از کره ی بادام زمینی استفاده میکنی بهتره نیم ساعت قبل از انجام تمرینات ورزش ازش استفاده کنی.
  • ممکنه بخوای صورت چاق و پر تری داشته باشی، در این صورت بهترین زمان مصرف کره ی بادام زمینی شب و درست قبل از رفتن به رختخوابه. 

مقاله مرتبط: خواص بادام زمینی برای چاقی صورت

کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟

و اما قسمت مهم این مطلب اینکه کره بادام زمینی با چی بخوریم؟ اگه تو هم مثل بیشتر افراد برداشتت از مصرف کره ی بادام زمینی ترکیب کردنش با مقداری مربا و عسله، باید بگم سخت در اشتباهی. چرا که این خورای فوق العاده رو به صورت های متنوع تری هم میشه مصرف کرد. کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟ 

کره بادام زمینی را برای صبحانه با چی بخوریم؟

  • کره ی بادوم زمینی رو، روی یه تکه نون تست قرار بدی و با یه فنجون قهوه ی خوش عطر و طعم نهایت استفاده رو بری.
  • میتونی کره ی بادام زمینی رو روی تکه های میوه مثل سیب، گلابی و یا موز قرار بدی و نوش جان کنی.
  • ساندویچ کره ی بادام زمینی و مربای دلخواهت هم یه گزینه ی فوق العاده اس. برای این کار لازمه که مقداری کره ی بادام زمینی رو روی یه برش از نون دلخواهت قرار بدی و هر کدوم از انواع مربا  که در دسترس هست روش بمالی و مصرفش کنی.
  • یه پیشنهاد دیگه اینکه کرفس رو خورد کنی و با ترکیبی از کره ی بادام زمینی نوش جان کنی.
  • اگه که طعم شکلات رو هم دوست داری، میتونی مقداری شکلات رو ذوب کنی و با کره ی بادام زمینی ترکیبش کنی و از طعم و مزه ی کم نظیرش لذت ببری.
  • اسموتی کره ی بادام زمینی هم یه گزینه ی جذاب دیگه اس که توی قسمت های بعدی بیشتر در موردش توضیح میدم.

مصرف کره ی بادام زمینی با کیک و شیرینی

یکی از پاسخ هایی که در جواب سوال کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ میشه داد اینکه با کیک و شیرینی. چطوری؟ مثلا میتونی از کره ی بادام زمینی هم در ترکیبات اصلی کیک و شیرینی استفاده کنی و یا اینکه بعد از پخت به جای استفاده از انواع تزئینات مضر مثل خامه و شکلات هایی که فقط باعث افزایش وزن و بالا رفتن کلسترول خون میشه از رو مال یا همون تزئین کره ی بادام زمینی استفاده کنی. استفاده از کره ی بادام زمینی برای پخت کیک یا شیرینی علاوه بر اینکه طعم فوق العاده ایی به محصول نهایی میده، بافتش رو هم نرم و اسفنجی میکنه.

کره ی بادام زمینی و شیر

هم شیر و هم کره ی بادام زمینی از خوراکی های سالم و پرطرفدار هستن. ترکیب کره ی بادام زمینی و شیر نوعی معجون فوق العاده به خصوص برای بعد از انجام تمرینات ورزشیه. اگه طعم شیرین این ترکیب رو میپسندی یه قاشق عسل طبیعی سالماطور هم بهش اضافه کن. اینم یه راهکار دیگه برای کسایی که میپرسن کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟

اسموتی کره ی بادام زمینی

کره بادام زمینی رو با چی بخوریم ؟ اسموتی کره ی بادام زمینی یه ترکیب عالیه که سلیقه ایی درست میشه. مثلا بعضیا از ترکیب:

  • دو فنجان شیر
  • یه موز رسیده
  • پنج قاشق چای خوری کره ی بادام زمینی
  • یک دوم قاشق چای خوری دارچین
  • یه قاشق چای خوری عسل

با هم ترکیب کن تا یک اسموتی سالم و پر انرژی داشته باشی . بعضی از افراد هم اسموتی با بستنی درست میکنن به این صورت:

  • یه قاشق کره ی بادام زمینی
  • نصف لیوان شیر پر چرب
  • نصف لیوان بستنی وانیلی
  • نوک قاشق جوز هندی
  • شربت شکلات یا قهوه

کره ی بادام زمینی و موز

برای تجربه ی این ترکیب بهشتی کافیه که مقداری کره ی بادام زمینی رو روی نان ترتیلا یا پیتا پخش کنی، یه لایه ی نازک عسل رو روی کره ی بادام زمینی بزن و در مرحله ی آخر موز رو به صورت حلقه ایی یا کامل وسط نون قرار بده و اون رو رولش کن و از این ترکیب جذاب لذت ببر. اینم یه راهکار دیگه برای کسایی که مدام میپرسن کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟

کره ی بادام زمینی و سیب

کره ی بادام زمینی و سیب

یه سیب متوسط رو به صورت نازک برش بزن و بعد روی هر تکه مقداری کمی کره ی بادام زمینی قرار بده. و در نهایت نوش جون کن.

کره ی بادام زمینی و جوی دو سر

اگه که در بین اطرافیانت کسایی هستن که میپرسن کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ ترکیب کره ی بادام زمینی و جوی دو سر رو پیشنهاد بده. میتونی یه لیوان جوی دوسر (جوی دوسر مخصوص صبحانه) رو بپزی و بعدش با مقداری کره ی بادام زمینی ترکیب کنی و مصرف کنی. ممیتونی هم بعد از پخت جوی دوسر اون رو با ماست و کره ی بادام زمینی مخلوطی کنی برای تزئین هم میتونی از انگور استفاده کنی.

جدول ارزش غذایی کره ی بادام زمینی

امیدوارم که به جواب این سوال که کره ی بادام زمینی با چی بخوریم ؟ رسیده باشی. حالا در این قسمت قراره که ارزش غذایی دو قاشق غذا خوری کره ی بادام زمینی بیان بشه.

کره بادام زمینی سالماطور فاقد هر نوع شکر و افزودنی و ارگانیک. 

کالری 188
پروتئین 7.02
چربی های اشباع 3.05
چرب های تک غیر اشباع 6.63
کربوهیدرات 7.67
فیبر 1.80
آهن 0.69
کلسیم 17میلی گرم
منیزیم 57میلی گرم
فسفر 107میلی گرم
پتاسیم 189میلی گرم
سدیم 152میلی گرم
روی 0.85میلی گرم
نیاسین 4.21میلی گرم

نکته: اگه که کره ی بادام زمینی مورد استفاده اصیل و ارگانیک باشه. فاقد هر گونه افزودنی مثل نمک و شکره. به عنوان نمونه کره ی بادام زمینی سالماطور یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع کره ی بادام زمینی هستش که در تولیدش علاوه بر استفاده از بادام زمینی درجه و البته آماده سازی محصول کاملا به روز و جلوی دید مشتری، فاقد هر گونه افزودنی مثل نمک و شکر هستش.

برای خرید کره بادام زمینی کلیک کنید

سوالات متداول

میشه از ترکیب کره ی بادام زمینی و شیر استفاده کرد؟

بله ترکیب شیر و کره ی بادام زمینی و البته اگر باب میلت هست به همراه یه قاشق غذا خوری عسل یه معجون خوش طعم و سالم و البته سرشار از ارزش غذایی بهت میده.

کلام آخر

تمام تلاش سالماطور در این مطلب این بود که بتونه به صورت جامع و کامل به پاسخ سوال کره ی بادام زمینی با چی بخوریم؟ بپردازه. فراموش نکن از کره ی بادام زمینی سالم و ارگانیک و البته فاقد افزودنی استفاده کنی. سالماطور کره ی بادام زمینی ارگانیک رو در سه طعم شکلاتی، ساده و کرانچی با بهترین مواد اولیه،کاملا به روز و در صورت امکان حضور در فروشگاه در مقابل دید مشتری و از همه مهمتر فاقد هر گونه افزودنی تولید و دردسترس قرار داده. همین حالا یه سری به سایت سالماطور بزن و با محصولات کاملا ارگانیکش آشنا شو.

Rate this post

4 دیدگاه در “کره ی بادام زمینی را با چی بخوریم و چه زمانی؟

  1. مرضیه گفت:

    صبحانه ی مورد علاقه پسر من کره ی بادام زمینی شما با سیب

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام مرضیه عزیز
      ترکیب کره ی بادام زمینی و موز و سیب فوق العاده است
      ممنون از اینکه تجربه تون رو با ما به اشتراک می زارید 💚

  2. هانیه گفت:

    اسموتی کره ادام زمینی با کره نارگیل فوق الاده است

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام هانیه عزیز
      ممنون از اینکه تجربه تون رو با ما به اشتراک می زارید💚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *