عسل و مربا

بهترین عسل برای عفونت

بهترین عسل برای عفونت معده

بهترین عسل برای عفونت؟ شاید از خودتان بپرسید آیا چنین چیزی واقعیت دارد و عسل واقعا می تواند در درمان عفونت کار گشا باشد؟ آیا در درمان انواع عفونت به کار می رود و یا برخی از عفونت ها را درمان می کند؟ اینها سوالاتی است که قرار است در این مقاله به آن پرداخته شود. تا علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر شما همراهان همیشگی با بهترین عسل برای عفونت، با خواص عسل برای درمان عفونت قسمت های مختلف بدن آشنا شوید.

برای مشاهده و خرید انواع عسل کلیک کنید.

 

معرفی بهترین عسل در درمان انواع عفونت

از منظر علم، عسل یکی از خوراکی هایست که می تواند علاوه بر بالا بردن سطح ایمنی و دفاعی بدن در برابر انواع عفونت ها و ویروس ها، نقش موثری در درمان برخی از انواع عفونت ها نیز ایفا کند. البته ناگفته نماند که نقش عسل در درمان عفونت بیشتری کمکی است و درمان اصلی باید از طریق تجویز دارو توسط پزشک متخصص صورت بگیرد. یکی از از انواع بهترین عسل برای عفونت عسل آویشن می باشد. این نوع عسل به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و خواص ضد باکتریایی نقش بسیاری موثری در درمان انواع عفونت ها مثل عفونت معده و یا عفونت لثه یا حتی برخی از انواع عفونت های زنانه ایفا می کند.

عفونت با عسل درمان می شود؟

در پاسخ به این سوال باید به صورت قاطع جواب داد بله. چرا که علم پزشکی چه در حیطه ی طب سنتی و چه در اختیارات طب پزشکی شیمیایی به این باور و عقیده رسیده اند که عسل خواص درمانی بیشماری برای بدن دارد. از درمان انواع زخم ها و سوختگی ها گرفته تا برطرف کردن انواع عفونت ها و باکتری ها موجود در قسمت های مختلف بدن. بر اساس تحقیقات و پژوهش های صورت گرفته بدن برای از بین بردن عفونت به ماده ایی به نام هیدروژن پر اکسید نیاز دارد که توسط آنزیمی به نام گلوکز اکسیداز تولید می شود و اتفاقا عسل سرشار از هیدروژون پر اکسید است همان ماده ی مهم و اساسی در درمان عفونت.

بهترین عسل برای عفونت گلو

اینکه که بخواهیم به صورت قاطع از عنوان عسل خاصی در درمان عفونت گلو نام ببریم کار شایسته ایی نمی باشد. چرا که در کل انواع عسل موجود اگر ارگانیک و طبیعی باشد در دسته ی بهترین عسل برای عفونت قرار می گیرد، و با مصرف اصولی آن می توان عفونت گلو را از بین برد. عسل طبیعی خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی و ضد عفونی دارد بنابراین می تواند التهاب موجود در گلو را از بین برده و نقش موثری در درمان این نوع عفونت ایفا کند. دردرمان عفونت گلو کافیت برای چند روز و البته به صورت معین از

  • مقداری عسل به تنهایی
  • افزودن عسل به چایی ترکیبی از داروهای گیاهی
  • ترکیب عسل و شیر
  • ترکیب عسل با زردچوبه و لیمو
  • عسل وسیر
  • عسل و سرکه
  • عسل و لیمو
  • دارچین و عسل

استفاده کرده و به صورت کاملل طبیعی عفونت گلو را از بین ببرید.

ذکر یک نکته در اینجا ضروریست اینکه در بسیاری از مواقع افراد باید الزما برای رهایی ازعفونت های موجود در بدن علاوه بر استفاده از طب سنتی از داروهایی شیمایی استفاده کنند. چرا که در برخی موارد عسل به عنوان کمک درمان است نه منبع اصلی درمان.

بهترین عسل برای عفونت معده

ابتلا به عفونت معده هم باکتریایی و هم ویروسی است در برخی موارد نیز از طریق مصرف غذای آلوده در فرد ایجاد می شود، که  در صورت عدم درمان به موقع برای برخی از افراد می تواند خطرناک باشد. یکی از راهکارهای ارائه شده در درمان عفونت معده استفاده از عسل می باشد. که البته می توان از انواع عسل استفاده کرده اما گفته شده که بهترین عسل برای عفونت معده عسل آویشن می باشد. علت اصلی بروز عفونت معده از دست رفتن آب و نمک بدن است. برای تامین این مواد ضروری کافیست:

  • نصف چایخوری عسل
  • یک لیتر آب
  • 4 قاشق غذاخوری عسل طبیعی

با هم ترکیب کرده و در طول روز به صورت متناوب تا بهبودی کامل استفاده کنید.

خرید عسل آویشن

کدام عسل برای رفع عفونت رحم و واژن مناسب است؟

عفونت های رحمی و واژینال از دسته انواع عفونت های شایع در میان بانوان است. که هر فرد ممکن است بارها آن را تجربه کرده باشد. این نوع عفونت در صورتی که درمان نشود سریع پخش شده و می تواند بسیار دردناک و در برخی موارد عوارض غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد. یکی از انواع درمان های طبیعی استفاده از عسل است. البته عسل زمانی می تواند راهگشا باشد که عفونت زیاد نباشد و بتوان با عسل درمانی کنترل شود.

البته بهترین عسل برای عفونت به ویژه ی عفونت های رحمی و واژینال عسل خام و خالص می باشد. البته در برخی موارد استفاده از عسل انگبین نیز سفارش شده است. برای این کار کافیست:

1-در دختر خانم ها موضع را از آلودگی تمیز کرده و مقداری عسل خام و طبیعی بر لبه های واژن قرار داده و بعد از بیست دقیقه موضع را شستشو داده و خشک نمایید.

2- و اما در خانم ها می توانند عسل را بروی پنبه زده و آن را با احتیاط داخل واژن قرار داده وتا صبح پنبه را خارج نکنند. سپس پنبه را به آرامی از رحم خارج کرده و موضع را شستشو دهید.

3- استفاده از ترکیب عسل و دارچین که بسیار توصیه شده است.

خرید عسل انگبین

درمان عفونت لثه با عسل

اگر دقت کرده باشید زمانی که سخن از بهداشت دهان و دندان به میان می آید. بیشترین تمرکز افراد بر روی مراقبت از دندان ها می باشد. در حالی که اگر لثه ها به هر دلیلی دچار عفونت شوند به همان میزان که دندان درد می تواند غیر قابل تحمل باشد. عفونت لثه نیز دردناک خواهد بود. بر اساس مطالعات صورت گرفته عسل در درمان عفونت لثه و التهاب وتورم ایجاده شده بر روی آن موثر خواهد بود. بهترین عسل برای عفونت لثه، عسل طبیعی و خالص می باشد برای این کار کافیست به صورت روزانه:

  • دو قاشق چایخوری عسل را با یک لیوان آب رقیق کرده و دهان خود را با این ترکیب بشویید.
  • ویا می تواند عسل و لیمو را با هم ترکیب کنید سپس ترکیب حاصله را برای چند دقیقه بر روی لثه ها قرار دهید.
  • ترکیب یک قاشق غذا خوری عسل با یک قاشق سرکه ی انگور و مالیدن آن بر روی لثه ها

4- استفاده از عسل به تنهایی بر روی لثه ها

سوالات متداول

-آیا هر نوع عسلی برای درمان عفونت مفید است؟

خیر تنها عسلی می تواند خاصیت درمانی برای برطرف نمودن عفونت داشته باشد که خام و خالص باشد.

-بهترین عسل برای عفونت معده چه نوع عسلی است؟

عسل خام و عسل آویشن

-بهترین نوع عسل در درمان عفونت های رحمی چه نوع عسلی است؟

انواع عسل خالص و طبیعی به ویژه عسل انگبین

برای مشاهده و خرید انواع عسل کلیک کنید.

و اما کلام آخر

در انتهای این پژوهش توصیه می شود. اگر می خواهید از هر محصول خوراکی  نتیجه ی مورد نظر را ببینید ، حتما در خرید نوع محصول دقت داشته باشید. با توجه به فراونی فواید مصرف عسل در بهبود درمان و پیشگری از ابتلا به انواع بیماری ها باید دانست تنها عسلی می تواند  در دسته ی بهترین عسل برای عفونت قرار گیردکه خالص و طبیعی باشد. البته ناگفته نماند عسل خواص و فواید کم نظیری برای قسمت های مختلف بدن دارد. که این مقاله صرف در جهت آشنایی به بهترین عسل در درمان عفونت نگاشته شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *