عسل و مربا

عسل چه خاصیت تقویت کننده ای برای مردان دارد؟

خواص عسل برای مردان

خواص عسل برای مردان چیه؟ عسل میتونه فواید درمانی هم داشته باشه؟ نظر طب سنتی در مورد فواید عسل در مردان چیه؟ و سوالاتی از این دست که قراره در این مطلب در موردش به صورت مفصل صحبت بشه.

برای خرید انواع عسل کلیک کنید

عسل چه خاصیت تقویت کننده ای برای مردان داره؟

خواص عسل برای مردان هم از نظر پزشکی و هم از نظر طب سنتی کاملا اثبات شده و پذیرفته شده است. البته یه سری ادعا وجود داره که گفته میشه هنوز خواص و فواید عسل در بعضی موارد نه برای زنان و نه برای مردان اثبات نشده و در حد یک ادعا باقی مونده. و اما خواص عسل برای مردان

  • یه تقویت کننده ی طبیعی اسپرم برای مردان به حساب میاد.
  • سرشار از ویتامینA، B، C، E هست.
  • خاصیت آنتی اکسیدانی داره
  • یه ضد التهابه
  • ترکیب عسل طبیعی و ژل رویال میتونه باعث افزایش اسپرم در مردان بشه
  • اگه که دچار مشکلات جنسی باشن با توجه به وجود انواع ویتامین ها و آنزیم های موجود در عسل طبیعی، این مشکلات به راحتی برطرف میشه.
  • سرد مزاجی و زود انزالی رو از بین میبره.
  • افزایش سلامت عمومی
  • چون طبع گرمی داره مصرفش برای مردان به شدت توصیه میشه.
  • سرشار از انرژیه و میتونه خستگی کل روز رو از بین ببره (به خصوص برای مرد هایی که کار و فعالیت روزانه ی سنگینی دارن ).

بهترین نوع عسل برای مردان

بهترین عسل برای مردان کدام عسل است؟

خب توی قسمت بالا به صورت تیتروار با خواص عسل برای مردان آشنا شدی. حالا بریم ببینیم کدوم نوع عسل برای مردان مناسب تره. این که کدوم نوع عسل برای مردان بهتره یکم مورد اختلاف هستش و نظرات متفاوته، اما با توجه به اینکه نظرات متفاوته، هر کدوم از صاحب نظرا دلیل علمی برای ادعاشون دارن، به عنوان نمونه بعضیا میگن که عسل خام ارگانیک و عسل کوهی میتونه تا حد زیاد برای مردان مفید باشه. چرا؟

چون به دلیل وجود برخی ترکیبات و مواد معدنی باعث افزایش اسپرم در مردان و بالا رفتن باروری میشه. بعضی دیگه میگن که عسل کنار بهتره. چرا؟ چون که قوی جنسی در مردان رو تقویت میکنه، از طرف دیگه همه ی مردان که الزاما عسل رو به دلیل بالا بردن قوای جنسی و در کل برطرف شدن مشکلات جنسی مصرف نمی کنن، بلکه در بعضی موارد با توجه به اهمیت سبک غذایی سلامت محور، دوست دارن از خوراکی های سالم و انرژی زا استفاده کنن که اتفاقا عسل کنار سرشار از ماده ی کریزین هستش که در نهایت باعث افزایش سطح انرژی و بالا رفتن قدرت جسمی در مردان میشه. بنابراین اینکه کدوم نوع عسل بهتره، برمیگرده به هدف اصلی مصرف کننده از عسل.

خواص فوق العاده زنجبیل و عسل لرای مردان

خواص زنجبیل و عسل برای مردان

خواص عسل برای مردان وقتی بیشتر میشه که در کنار یه مکمل دیگه قرار بگیره. یه مکملی مثل زنجبیل. حالا بهت میگم که این ترکیب چه خاصیتی برای مردان داره. می دونستی در خیلی از موارد کمبود یه نوع ویتامین یا یه ماده ی معدنی میتونه قدرت باروری رو از زن یا مرد بگیره؟

به عنوان نمونه اگر که منگنز موجود در بدن مرد در سطح پایینی قرار داشته باشه، اولین جایی که خودش رو نشون میده ضعف در قوای جنسی و عدم ناباروری هستش به همین دلیله که متخصصان طبی سنتی برای افزایش اسپرم در مردان و بالا بردن قوای جنسی و قدرت باروری توصیه به مصرف زنجبیل و عسل میکنن. اگه به این منظور قراره عسل رو مصرف کنی باید 5 گرم زنجبیل خالص رو با یه فنجان عسل خالص و ارگانیک ترکیب کنی و روزانه 3 قاشق مربا خوری ازش میل کنی و در نهایت بعد از یک ماه متوجه نتیجه ی شگفت انگیز این ترکیب خواهی شد.

برای خرید انواع عسل کلیک کنید

خواص دارچین و عسل برای مردان چیه؟

یکی از خواص عسل برای مردان که اتفاقا به شدت هم حائز اهمیت اینکه میتونه قوای جنسی مرد رو تقویت کنه. بعضی از دلزدگی ها و ناراحتی های موجود بین زن و شوهر به دلیل مشکلات جنسی مثل زود انزالی و یا عدم تمایلات جنسی نسبت به همدیگه هست. اما این مشکل خیلی وقت ها با یه درمان ساده و خونگی از بین میره. مثل استفاده ی مرتب و به جا از ترکیب دارچین و عسل. هم دارچین و هم عسل هر کدومشون به صورت مجزا برای بهبود عملکرد قوای جنسی خیلی مفید هستند، حالا فکر کن اگه این دو با هم ترکیب بشن تبدیل میشن به یه راه درمان فوق العاده و تمام عیار؛ که بعد از مصرف یه دوره ی 30 تا 40 روزه اثر درمانیش شگفت زده ات میکنه.

 

خواص عسل برای تقویت اسپرم در مردان

از ابتدای این مطلب در مورد خواص عسل برای مردان به خصوص برای برطرف شدن مشکلات جنسی و افزایش اسپرم صحبت شده که اصلا نیازی به اثبات این ادعا نیست. مطالعات نشون داده که عسل ارگانیک و طبیعی سرشار از آنتی اکسیدانه. این ماده ی موثره از فعالیت رادیکال های آزاد که میتونه موجب ضعف اسپرم در مردان بشه جلوگیری کنه و از طرف دیگه، سایر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در عسل باعث افزایش تولید اسپرم بشه.

 

آیا عسل به تقویت قوای جنسی کمک میکنه؟

خوردن بعضی از خوراکی ها و غذا ها صرفا برای رفع گرسنگی و احساس نیاز به غذا نیست. بلکه بعضی از این خوراکی ها خاصیت درمانی بی نظیری دارن. مثل یه عسل ارگانیک و سالم. بله عسل می تونه خیلی از بیماری ها و مشکلات رو برطرف کنه.

یکی از این مشکلات که به واسطه ی مصرف عسل به راحتی از بین میره، مشکلات جنسی هستش که با ترکیب شدن با بعضی مواد مثل دارچین یا عسل و یا سیاهدونه میتونه به راحتی علاوه بر افزایش قوای جنسی قدرت باروری و افزایش تولید اسپرم رو به همراه داشته باشه. اینکه تا چه حد عسل میتونه در برطرف شدن مشکلات جنسی موثر واقع بشه از نظر متخصصان علم پزشکی و طب سنتی کاملا پذیرفته شده و ثابت شده است.

برای خرید انواع عسل کلیک کنید

سوالات متداول

  • آیا عسل میتونه باعث تقویت قوای جنسی بشه؟

بله در قسمت های بالا در همین متن به صورت کامل بیان شد که ترکیب عسل با برخی مواد مثل دارچین و یا زنجبیل و یا سیاهدونه تا حد زیادی میتونه باعث تحریک و افزایش قوای جنسی بشه.

 

و اما کلام آخر

در این نوشتار سعی شد که به صورت گذرا به خواص عسل در مردان به خصوص در برطرف کردن ضعف قوای جنسی و افزایش تولید اسپرم و قدرت باروری صحبت بشه. اما یادت باشه زمانی عسل میتونه اثرگذاری واقعی داشته باشه که یه عسل ارگانیک و اصل باشه. توصیه میکنم برای یه بار هم که شده از عسل های اصل و ارگانیک سالماطور استفاد کنی تا متوجه خواص فوق العاده ی این عسل ارگانیک و خواص درمانیش بشی. طعم بی نظیر عسل ارگانیک سالماطور و از طرف دیگه کیفیت این محصول، باعث شده که بتونه در دسته ی بهترین ها و اثرگذار ترین نوع محصول ارگانیک جایگاه خودش رو بالا ببره.

Rate this post

2 دیدگاه در “عسل چه خاصیت تقویت کننده ای برای مردان دارد؟

  1. رضا گفت:

    واقعا عسل به قوای جنسی کمک میکنه

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام رضا عزیز
      بله عسل به تقویت قوای جنسی کمک میکنه
      البته ترکیب عسل با بعضی از محصولات مثل کره معجون کمک زیادی میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *