کره مغزیجات

با کره نارگیل چی درست کنم؟

با کره نارگیل چی درست کنم؟

کره نارگیل چیست؟ آیا کره نارگیل همان روغن نارگیل است؟ یا فرق دارد. و سوالاتی از این دست که ممکن است ذهن هر خواننده ایی را به خود مشغول کند. در پاسخ باید گفت کره نارگیل با روغن نارگیل متفاوت می باشد. کره نارگیل از طریق پوره شدن میوه ی نارگیل تولید می شود. این نوع کره یکی از انواع کره های آجیلی می باشد. بافت نرم و لطیفی دارد و تا زمانی که در دمای اتاق باشد جامد است اما در صورت قرار گرفتن در مجاورت گرما به حالت مایع در می آید. یکی از انواع خوراکی های توصیه شده برای افراد دارای رژیم غذایی به ویژه رژیم کتو می باشد.

برای خرید و مشاهده قیمت کره نارگیل کلیک کنید.


طرز تهیه ی کره نارگیل

قبل از اینکه وارد مبحث با کره نارگیل چی درست کنم؟ بشیم بهتر است به صورت کلی با طرز تهیه ی این نوع کره آشنا شویم. کره نارگیل به گونه های مختلفی تولید می شود چرا که ممکن است در بعضی از کارخانجات یا فروشگاه های تولید این محصول، کره نارگیل را به صورت صد در صد ارگانیک و بدون افزودن ماده ایی دیگر تولید می کنند. و برخی دیگر از افزودنی هایی مانند روغن نارگیل و شکر و… نیز در حین فرایند تولید استفاده می کنند.

اما برای داشتن یک کره نارگیل ارگانیک و طبیعی کافیست دانه های درشت و مرغوب نارگیل را داخل دستگاه کره گیر ریخته و برای اینکه کره ی حاصل شده بافتی نرم و منسجم داشته باشد دانه های نارگیل را کم کم و آهسته داخل دستگاه کره گیر بریزید. اگر طرفدار طعم شیرین هستید می توانید هنگام مصرف این خوراکی خوش عطر و طعم مقداری عسل به آن بیفزاید.

برای خرید و مشاهده انواع کره مغزیجات کلیک کنید


کره نارگیل رو با چی بخورم (کره نارگیل رو با چی بخورم که احساس سیری داشته باشم)؟

افرادی زیادی هستند که با توجه به مشغله های روزانه ی خود هنوز به نوع خوراک و کیفیت آن اهمیت می دهند. و یا حتی افرادی که به هر دلیل رژیم غذای دارند. بالطبع دوست دارند از مواد غذایی سالم و طبیعی استفاده نمایند. یکی از این خوراکی های توصیه شده برای افراد و به ویژه کسانیکه رژیم غذایی دارند و من جمله افراد دارای رژیم کتو استفاده از کره نارگیل است. اما ممکن است این سوال برای برخی مطرح شده باشد که با کره نارگیل چی درست کنم؟ یا کره نارگیل رو با چی بخورم که به صورت طولانی مدت حس سیری داشته باشم ؟ در پاسخ باید گفت:

  1. در کل گنجاندن چربی سالم در برنامه ی غذایی می تواند به سیری طولانی مدت کمک کند.
  2. شما می توانید به عنوان میان وعده از یک تکه نان تست یک قاشق غذا خوری کره نارگیل و مقداری عسل استفاده کنید.
  3. کیک نارگیلی درست کنید واگر رژیم دارید به جای استفاده از شکر کمی عسل به آن بیفزایید.
  4. کوکی نارگیلی درست کنید.
  5. اسموتی کره نارگیل
  6. افزودن کره نارگیل به قهوه

روش مصرف کره نارگیل


با کره نارگیل چی درست کنم؟

تا این قسمت از مقاله شما را به صورت کلی با کره نارگیل و نحوه استفاده از آن و طرز تهیه ی این خوراکی خوش عطر و طعم آشنا کردیم. در این قسمت می پردازیم به این مبحث که با کره نارگیل چی درست کنم؟ خلق طعم های جدید به طور قطع می تواند خیلی شگفت انگیز باشد شما می توانید

  1. کره نارگیل را با جو دوسر پرک مخلوط کرده ودر وعده ی صبحانه استفاده نمایید.
  2. کره نارگیل را با قهوه ی داغ
  3.  شکلات بن ماری داغ
  4. افزودن به مخلوط شیر و توت فرنگی
  5. یا میل کردن در کنار میوه هایی همچون توت فرنگی و گلابی
  6. استفاده به عنوان مغز کیک
  7. ترکیب کردن با خرما (خرمای شکم پر)
  8. به عنوان سس سالاد
  9. توپک های کره نارگیلی فریز شده به همراه شکلات ذوب شده
  10. افزودن به انواع اسموتی ها

وسایر خوراکی ها و میان وعده های مختلفی که ذکر آنها در این مجال نمی گنجد استفاده کرد.  اینها تنها بخش ی از موارد نام برده شده در پاسخ به سوال با کره نارگیل چی درست کنم؟ می باشد.

برای خرید و مشاهده قیمت کره نارگیل کلیک کنید


کره نارگیل در رژیم کتو

یکی از انواع رژیم های غذایی موجود که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است رژیم کتوژنیک می باشد. در این نوع رژیم افراد با استفاده از چربی های سالم وزن خود را کاهش می دهند. از ویژگی ها ی این نوع رژیم می توان به:

  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • افزایش روند کاهش وزن
  • دوری از گرسنگی های طولانی مدت

اشاره کرد. از آنجایی که پایه ی این نوع رژیم استفاده از چربی های سالم می باشد یکی ازهمین  انواع چربی های سالم کره نارگیل است. ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که با کره نارگیل چی درست کنم؟ یا چطور استفاده کنم که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن شود؟ و در کل نقش کره نارگیل در کاهش وزن چیست؟ در پاسخ باید گفت چربی موجود در این نوع کره سالم و غیراشباع می باشد برهمین اساس استفاده به جا و اندازه از این نوع کره توصیه شده است از طرفی در قسمت های بالا به پاسخ این سوال که با کره نارگیل چی درست کنم؟ و البته سایرویژگی های کره نارگیل اشاره شد. شما می توانید به راحتی وکمی ابتکار عمل ترکیبات مناسب چربی سوزی از کره نارگیل در جهت کاهش وزن درست کرده و استفاده نمایید.

برای خرید و مشاهده انواع کره مغزیجات کلیک کنید.


کره نارگیل در رژیم کتو

سوالات متداول

  • آیا کره نارگیل نقش مستقیمی در کاهش وزن دارد؟

در رژیم کتو که مبنای اصلی آن استفاده از چربی های سالم است بله. البته به شرط آنکه فعالیت بدنی مناسبی نیز در کنار تغذیه ی سالم داشته باشید.

  • از کره نارگیل در پخت غذا هم استفاده می شود؟

بله شما هم می توانید هنگام پخت مرغ یا ماهی از این نوع کره استفاده نماید این نوع کره علاوه بر اینکه بوی بد مرغ و ماهی را از بین می برد می تواند به خورش غلظت مناسبی دهد. برای سرو سالاد نیز مناسب می باشد.

  • کره نارگیل برای چه گروه سنی قابل استفاده می باشد؟

برای همه ی گروه های سنی از یکسال به بالا البته به شرط آنکه منع مصرف نداشته باشند.

  • آیا همه ی افراد می توانند از کره نارگیل استفاده نمایند؟

بله مگر افرادی که دارای سابقه ی بیماری همچون دیابت، پرفشاری خون و کبد چرب گرید3باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *