ارده، شیره و حلوارده

آیا شیره خرما در اضافه وزن موثر است؟

مصرف شیره خرما برای چاقی

افراد زیادی به دنبال راهکاری برای افزایش حجم بدن خود هستند که یکی از مهم‌ترین این روش‌ها، مصرف شیره خرما برای چاقی است. به طوریکه مصرف این نوع شیره بسیار به افراد لاغر اندام توصیه می‌شود. خواص شیره خرما تفاوتی با میوه خرما نداشته و شامل مواد مفیدی نظیر گلوکز، پروتئین و ویتامین‌ها خواهد شد. با مصرف این شیره، تمامی این مواد مغذی جذب بدن شده و موجب چاق شدن فرد می‌شود تا در نهایت اندامی زیبا و متناسب را برای فرد به ارمغان می‌آورد. همچنین افرادی که تمایلی به چاق شدن ندارند، باید در مصرف شیره خرما احتیاط کنند. در ادامه بیشتر در رابطه با طریقه مصرف شیره خرما برای چاقی صورت و بدن عنوان خواهد شد.

 

برای اطلاع از قیمت و خرید شیره خرما کلیک کنید.

آیا مصرف شیره خرما برای چاقی مفید است؟

شیره خرما یکی از خوشمزه‌ترین انواع شیره است که علاوه بر طعم بسیار خوب، خواص بی‌نظیری نیز دارد. شیره خرما حاوی مواد مغذی و طبیعی بسیاری است که استفاده مداوم و طولانی مدت آن موجب پیشگیری از انواع بیماری‌ها نظیر دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی است و در نهایت وزن را به طور متناسب افزایش داده و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. مصرف شیره خرما برای چاقی به علت کالری زیادی است که داشته و چاقی بدون ضرری را برای کل بدن به همراه دارد. این شیره حاوی مقادیر زیادی پروتئین، ویتامین‌ها و عناصر لازم بوده که باعث افزایش ماهیچه و کاهش چربی‌ها می‌شود. در صورت مصرف شیره خرما به همراه انجام ورزش، چاقی بدست آمده کاملاً متناسب بوده و تمامی بدن وزن می‌گیرد.

به طور کلی شیره خرما از جمله مواد غذایی است که افراد لاغر تمایل به مصرف آن دارند. این شیره قند طبیعی بسیاری داشته و به چاق شدن افراد لاغر کمک می‌کند زیرا با مصرف آن، گلوکز موجودی در شیره در بافت کبد و ماهیچه‌های اسکلتی ذخیره شده و در صورت کم بودن فعالیت، به مرور موجب افزایش وزن خواهد شد. افرادی که مبتلا به بیماری دیابت هستند، نباید برای افزایش وزن و چاقی صورت از شیره خرما استفاده کنند، زیرا مصرف شیره خرما در میزان کنترل نشده، موجب تشدید بیماری دیابت خواهد شد.

بهترین زمان مصرف شیره خرما برای چاقی

بهترین زمان مصرف شیره خرما برای چاقی، به همراه غذا و یا بعد از آن است. می‌توان شیره خرما را به عنوان دسر بعد از غذا مصرف نمود، در این صورت هم موجب چاقی صورت شده و بر روی افزایش وزن بدن تأثیر دارد. مصرف مداوم و مستمر شیره خرما به اندازه کافی در وعده صبحانه به همراه ارده و یا به عنوان عصرانه، افزایش وزن خوبی را در پی خواهد داشت. باید به این نکته نیز توجه داشت که مصرف شیره خرما در صبح ناشتا به علت ایجاد حس سیری در افراد، موجب لاغری می‌شود.

طریق مصرف چهار شیره برای چاقی

طریقه و زمان مصرف شیره خرما برای چاقی صورت

از مهم‌ترین خواسته‌های افراد، چاقی متوازن و پر شدن صورت است. شیره خرما به علت وجود کربوهیدرات، ویتامین C و ویتامین D موجب پر شدن صورت شده و شادابی و حالت پوست را حفظ می‌کند. این شیره خوشمزه علاوه بر چاقی صورت، صافی پوست را نیز به ارمغان می‌آورد. همچنین شیره خرما از افزایش ملانین در بدن جلوگیری کرده و مشابه یک اکسیر جوانی، شفافیت و صافی پوست را به فرد هدیه می‌دهد. در نهایت با استفاده مستمر از این ماده غذایی خوشمزه می‌توان از هزینه‌ها و عوارض عمل‌های زیبایی نظیر ژل و بوتاکس جلوگیری کرد.

طریقه مصرف چهار شیره برای چاقی

مصرف شیره خرما برای چاقی به همراه سه شیره دیگر بسیار مفید است. چهار شیره شامل شیره توت، انگور، خرما و انجیر می‌شود که خواص بی‌نظیری دارد. چهار شیره در واقع به نوعی یک داروخانه کامل به حساب می‌آید. استفاده متناسب از چهار شیره به جای شیرین‌ کننده‌های مصنوعی مانند شکر، موجب افزایش وزن، کاهش کم‌ خونی و تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد. همچنین مصرف چهار شیره برای افراد دیابتی نیز مفید است. این معجون مفید، سرشار از مقادیر زیادی مواد معدنی، عناصر و ویتامین‌های لازم است که انرژی بدن را تأمین کرده و افزایش وزن به همراه سلامتی را به وجود می‌آورد.

برای اطلاع از قیمت و خرید شیره خرما کلیک کنید.

طریقه مصرف شیره انگور برای چاق شدن

مصرف شیره انگور مانند مصرف شیره خرما برای چاقی مفید خواهد بود. با مصرف شیره انگور، افراد کالری زیادی دریافت کرده و موجب افزایش وزن می‌شود. مصرف شیره انگور به عنوان یک میان وعده برای چاقی بسیار موثر است. قندهای موجود در این شیره طبیعی بوده و با افزایش میزان مصرف آن، وزن بدن نیز افزایش می‌یابد.

خواص شیره خرما برای بدنسازی

به طور کلی شیره خرما حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری برای بدن است و مصرف آن انرژی، قند، کربوهیدرات مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند. همچنین کربوهیدرات موجود در شیره خرما، برای سوخت و ساز بدن مفید است و در زمان انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی لازم خواهد بود. بعد از پایان تمرینات ورزشی و عضلانی بدن به انسولین نیاز دارد، در نتیجه ورزشکاران با مصرف شیره خرما قادر به تأمین انرژی از دست رفته خود بوده و می‌توانند انسولین مورد نیاز عضلات خود را تأمین کنند. با توجه به موارد گفته شده، مصرف شیره خرما برای چاقی و بدنسازی موثر خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت و خرید شیره خرما کلیک کنید.

مصرف ارده و شیره خرما برای چاقی

یکی از روش‌های طبیعی چاق شدن افراد لاغر، مصرف ارده و شیره خرما است. ارده همان کنجد نرم شده است که با روش‌های مختلفی آسیاب می‌شود. ارده با ترکیب شیره‌های متنوعی مانند شیره خرما، شیره انگور، انجیر و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. از خوش طعم‌ترین ترکیبات ارده با شیره خرما است که برای وعده صبحانه و عصرانه مصرف می‎شود. با مصرف این نوع ارده شیره، فرد تا چندین ساعت سرحال و پرانرژی خواهد بود. از مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با مصرف ارده و شیره خرما باید به آن توجه داشت، افزایش وزن بعد از مصرف مداوم و مستمر است. البته اگر افراد هیچ‌گونه تحرکی نداشته باشند، با مصرف بیش از اندازه ارده و شیره خرما، مبتلا به چاقی مفرط شده و به سلامت آن‌ها آسیب وارد می‌شود.

خواص دیگر مصرف شیره خرما

شیره خرما از فرآورده‌های بسیار مفیدی است که تمامی خواص خرما را در برداشته و به عنوان یک شیرینی طبیعی حاوی قندهایی مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز است. با توجه به خواص بی‌نظیر این شیره، برای مصرف وعده صبحانه و عصرانه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

  • علاوه بر مصرف شیره خرما برای چاقی، برای درمان کم‌خونی نیز مفید است زیرا سرشار از آهن و فسفر خواهد بود.
  • شیره خرما یک ماده انرژی‌زا بوده که انرژی مورد نیاز بدن در طول روز را فراهم می‌کند.
  • در زمان درس خواندن کودکان و نوجوانان، مصرف شیره خرما می‌تواند بسیار کمک‌ کننده باشد.
  • مصرف شیره خرما در بهبود و سلامت قلب نیز موثر است.
  • این شیره حاوی فیبر بسیار بالایی است که خاصیت ملین داشته و در درمان یبوست استفاده می‌شود.
  • با مصرف به اندازه شیره خرما، فعالیت باکتری‌های مفید دستگاه گوارش افزایش یافته و موجب بهبود سلامت دستگاه گوارش خواهد شد.
  • این شیره سرشار از ویتامین‌های گروه B است. همین امر موجب می‌شود تا مصرف شیره خرما در حفظ تعادل اعصاب، رفع خستگی و ضعف بدنی کمک‌ کننده باشد.
  • شیره خرما حاوی منیزیم و فسفر است. این دو ماده معدنی در تقویت سلول‌های عصبی و فعال شدن آن‎ها موثر هستند.
  • پاکسازی کبد و دفع سموم نیز با مصرف شیره خرما اتفاق می‌افتد.
  • مصرف شیره خرما برای چاقی، درمان گلودرد، تب و سرماخوردگی مفید خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت و خرید شیره خرما کلیک کنید.

تماس با ما

برای مشاوره رایگان از طریق واتساپ کلیک کنید

3.4/5 - (7 امتیاز)

6 دیدگاه در “آیا شیره خرما در اضافه وزن موثر است؟

  1. مهنا صادقی گفت:

    به جز ارده، شیره رو با چی میشه استفاده کرد؟؟؟؟؟؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام مهنا عزیز
      شما می تونید شیره رو با آب، پنیر و حلوا ارده ترکیب کنید.
      برای مشاهده و خرید شیره کلیک کنید.
      https://salmator.com/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d9%87/

  2. مینا وحیدی گفت:

    من کم خونی شدید دارم کدوم شیره رو پیشنهاد می کنید؟؟؟؟

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام مینا عزیز
      شما می تونید چهارشیره سالماطور رو تهیه کنید.
      و روزی یک قاشق هراه آب یک لیوان آب مصرف کنید.
      https://salmator.com/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d9%87/

  3. علیرضا گفت:

    شیر های سالماطور فوق العده انددد

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام علیرضا عزیز
      خوش حالیم که از محصولات سالماطور راضی هستید.
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *