دسته‌بندی نشده

سمنو برای لاغری مفیده؟

سمنو برای لاغری

سمنو برای لاغری و کاهش وزن بسیار مفید و پر کاربرده. و از اونجایی که حاوی مقادیر مناسبی از فیبره در نتیجه باعث می شه که شما مدت زمان طولانی تری رو بدون حس گرسنگی کاذب سپری کنی و همین امر از ریزه خواری که عامل مهم توی افزایش وزنه جلوگیری میکنه. تا انتهای این نوشتار با ما همراه بمون.

برای اطلاع از قیمت سمنو کلیک کنید.

مدت زمان هضم سمنو

هر کدوم از خوراکی هایی که شما به صورت روزانه میل می کنی از زمانی که وارد معده میشه تا زمانی که جذب و فضولاتش دفع میشه یه مدت زمانی رو شامل میشه که این مدت زمان بسته به نوع غذا و عملکرد دستگاه گوارش متفاوته. و غالبا بین 24 تا 72 ساعت زمان لازم که غذا هضم بشه. اگه غذایی که می خوری و بعدش سبک و راحت می خوابی یعنی این غذا راحت هضم و جذب بدنت شده ولی اگه بعد از مصرف حس سنگینی بهت دست میده یعنی اینکه هضم غذا مدت زمان بیشتری نیاز داره. بنابراین از اونجایی که بعد از مصرف سمنو حس سنگینی داری و تا ساعت ها گرسنه نمیشی نشون میده که هضم سمنو نسبت به سایر خوراکی ها و غذاها کمی زمانبر و مشکله و اتفاقا به خاطر همین خاصیت دیر هضمی هستش که سمنو برای لاغری مفیده.

میزان کالری موجود در سمنو

درسته که سمنو برای لاغری مفیده اما فراموش نکن که سمنو یه غذای سنگین و شیرینه و با وجود اینکه شیرینیش کاملا طبیعی و ارگانیکه ولی باز هم با تمام این اوصاف مصرف بیش از حدش اتفاقا میتونه نتیجه ی عکس داشته باشه و باعث چاقی و اضافه وزن بشه. اما میزان کالری موجود در سمنو چقدره؟ اگه شما توی یه وعده غذایی از 100گرم سمنوی طبیعی و ارگانیک استفاده کنی نزدیک به

  • بین 270 تا 300 گرم کالری
  • 52 گرم کربوهیدرات
  • 6 گرم پروتیین وارد بدن خودت کردی

برای اطلاع از قیمت سمنو کلیک کنید.

سمنو چطور باعث لاغری میشه؟

توی قسمت های قبلی گفتم که سمنو برای لاغری خیلی مفیده. و این خاصیت سمنو به خاطر اینکه حاوی مقادیر زیادی فیبره. که موجب شده بعد از خوردنش تا ساعت ها حس گرسنگی نداشته باشی و از همه مهمتر اینکه به سمت ریزه خواری نمیری و این دوتا خاصیت سمنو باعث شده که برای لاغری مفید باشه. اما لازمه که دو تا تذکر بدم: اینکه درسته سمنو برای لاغری خوبه اما در صورتی که

  • سمنو ارگانیک و طبیعی باشه
  • توی مصرفش به ویژه کسایی که اضافه وزن دارن زیاده روی نشه وگرنه مصرف بیش از اندازه ی سمنو می توند باعث چاقی و ابتلا به دیابت و انواع بیماری ها بشه.

بهترین زمان خوردن سمنو برای لاغری

بر اساس یه سری پژوهش های معتبر صورت گرفته علت بروز اغلب بیماری ها توی افراد به خاطره تغیر الگوی غذایی است. اغلب سمنو رو به عنوان یه دسر معرفی می کنن که خواص زیادی هم برای بدن داره و بخاطر نوع مواد اولیه اش یه منبع غنی از آهن و ویتامین و مواد معدنیه که خوشبختانه تا حد قابل توجهی هم تونسته نقش خودش رو توی سفرها پر رنگ تر کنه. اما اینکه بخوای زمانی رو برای مصرفش تعریف کنی کار درستی نیست. چرا که از این دسر هم به عنوان میان وعده استفاده می کنن و هم به عنوان ناشتایی. اما چیزی که بیشتر عرفه و جا افتاده اینکه اگه می خوای مصرف سمنو برای لاغری اثرگذار باشه اونو به صورت ناشتا مصرف کن.

طبع سمنو چیست

طبع سمنو چیست؟

از منظر طب سنتی سمنو طبع گرم و معتدلی داره. مصرف غذاها و دسرهایی با طبع گرم برای کاهش وزن مفیده برای همینه که میگن سمنو برای لاغری خوبه.

قند سمنو چقدره؟

در 100 گرم سمنوی ارگانیک و طبیعی حدود30 گرم قند وجود داره. درسته که سمنو حاوی قند طبیعیه اما نباید فراموش کرد که در هر صورت شیرینه و پر کالری پس توی مصرفش نباید زیاده روی کرد در این صورتکه سمنو برای لاغری اثر گذار و مفید واقع میشه.

یه سمنوی ارگانیک و طبیعی چه ویژگی هایی داره؟

اگه خوب دقت کرده باشی تا این قسمت از نوشتار به صورت کلی با سمنو آشنا شدی. اما یه سمنوی ارگانیک و طبیعی چه ویژگی هایی داره؟ یکی از مهمترین ویژگی هاش اینکه:

-فاقد هر گونه شکر مصنوعیه

– از گندم درجه یک و جوانه زده استفاده شده باشه

– فاقد هر گونه افزودنی باشه

اما توی این قسمت می خوام شما رو با یه سمنوی ارگانیک و سالم آشنا کنم. یه سمنوی خوش عطر و طعمی که ویژگی منحصر به فردی داره. اینکه این سمنو با شیره ی جوانه ی گندم پخت می شه و یه عطر و طعم بی نظیری داره. سمنوی سالماطور. بله این سمنوی کم نظیر سمنوی سالماطوره که فقط کافیه یه بار ازش امتحان کنی و یه عمر مشتری پرو پا قرصش بشی.

قیمت سمنو

سوالات متداول

1- شیرینی سمنو به خاطر چیه؟

شیرینی سمنو کاملا طبیعه و توی پختش از هیچ گونه افزودنی مثل شکر استفاده نمیشه. بلکه علت شیرینی سمنو به این دلیله که از جوانه ی گندم برای پخت استفاده می کنن.

2- بهترین زمان برای مصرف سمنو چه زمانیه؟

زمان مشخصی نداره و کاملا ذائقه ایی هستش اما چیزی که عرفه اینکه می شه به عنوان میان وعده ازش استفاده کرد یا در وعده ی صبحانه.

3- افراد دیابتی می تونن از سمنو استفاده کنن؟

بله. اما در صورتی که در مصرفش زیاده روی نشه. در قسمت ها بالا اشاره شد که در 100 گرم سمنو 30 گرم قند وجود داره.

و اما کلام آخر

از اونجایی که توی این دوره و زمونه ایی که ما داریم زندگی می کنیم. به یه نوعی همه دوست دارن که از اندام مناسبی برخوردار باشن و متاسفانه برای رسیدن به هدفشون هم از هیچ راهی ترسی ندارن. گفتم چی بهتر از اینکه یه راه سالم و طبیعی پیش پای همه بزارم شاید که کاربردی بشه. و پیشنهادم استفاده از یه دسر پرخاصیتی مثل سمنو بود. سمنو برای لاغری خیلی خوبه اما به شرط اینکه این مطالب رو کامل بخونی و بعدش بری یه سمنوی ارگانیک و طبیعی مثل سمنوی سالماطور برای خودت تهیه کنی و وزنت رو به صورت طبیعی و بدون هیچ عارضه ایی کم کنی. برای اطلاع از قیمت سمنو کلیک کنید.

2.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *