درمانی ، آرایشی و بهداشتی

صابون های دستساز گیاهی

خرید صابون دستساز گیاهی

این روزها انتخاب بهترین صابون دست ساز به یکی چالش های عموم افرادی که از چنین صابون هایی استفاده می کنند تبدیل گردیده است. از گذشته تاکنون ما شاهد پیشرفت های قابل توجه ای در تولید صابون های دست ساز بوده ایم چرا که این صابون ها متقاضیان گسترده تری نسبت به گذشته دارند.

برای خرید صابون دست ساز کلیک کنید.

به معمول برای تولید صابون های دست ساز از منابع گیاهی استفاده می کنند زیرا این منابع مزایای بی نظیری در تامین سلامت پوست دست و صورت انسان ها دارند. دلایل مختلفی می توانند به شما ثابت کنند که صابون های تجاری گزینه مناسبی برای شست و شوی صورت نیستند.

بهترین صابون دست ساز با تاثیرات فوق العاده عالی خود بر زیبایی و نرمی پوست شما، جایگزینی بسیار مناسب برای صابون های تجاری به شمار می روند. ترکیباتی که برای تولید صابون های دست ساز مورد استفاده قرار می گیرند کاملا طبیعی هستند و همین امر می تواند به راحتی اثبات کند که صابون های دست ساز از صابون های تجاری بهتر بوده و قادرند تا به سلامت پوست شما کمک های شایانی نمایند. به نظر شما چه ویژگی هایی منجر به برتری صابون های دست ساز شده اند؟

صابون دست ساز چیست؟

صابون های دست ساز اشاره به صابون هایی دارند که کاملا طبیعی هستند. برای تولید این صابون ها از مواد صابون پزی، چربی، روغن، آب و رنگ های طبیعی استفاده می گردد که هیچ گونه عوارضی برای شما به همراه ندارند. علاوه بر این گیاهانی که برای تولید بهترین صابون دست ساز مورد استفاده قرار می گیرند، کاملا ارگانیک هستند و این موضوع بدان معناست که گیاهان مورد استفاده با کودهای شیمیایی رشد ننموده اند.

صابون های دست ساز بهترین صابون بازار

بله درست متوجه شدید! می توان صابون های دست ساز را به عنوان بهترین صابون های موجود در بازار انتخاب نمود. بهترین صابون دست ساز این امکان را به شما می دهد تا به بهبود آسیب های پوستی خود کمک نموده و از آن در برابر عامل های آسیب رسان نیز محافظت نمایید. این صابون ها دارای ترکیباتی کاملا طبیعی هستند که اگر بخواهیم اشاره ای اجمالی به این ترکیبات داشته باشیم می توان روغن های اسانس، گلیسیرین و روغن ها را نام برد.

برخلاف صابون های دست ساز، برندهای فعال برای تولید صابون های تجاری از ترکیباتی همچون رنگ های مصنوعی، پایه های نفتی، نگه دارنده های خطرناک و رایحه ها استفاده می کنند که هر کدام به نوبه خود اثرات منفی بسیار زیادی بر روی پوست انسان دارند.

جالب است بدانید برخی از افراد جامعه پس از مصرف انواع صابون های دست ساز گیاهی به این باور رسیده اند که این صابون ها علاوه بر انتقال حس خوب، قادرند تا شرایط پوستی انسان را نیز بهبود بخشند. صابون های دست ساز اثرات فوق العاده ای در بهبود حساسیت های پوستی همچون آکنه و اگزما دارند و به هیچ عنوان موجب التهاب پوست شما نمی شوند.

برای خرید صابون دست ساز کلیک کنید.

استفاده از بهترین صابون دست ساز می تواند تاثیرات جالبی نیز بر محیط زیست داشته باشد اما چطور؟ توجه داشته باشید، تولید این صابون ها با استفاده از ترکیباتی صورت می پذیرد که برداشت آن ها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. علاوه بر این ترکیبات موردنظر به راحتی تجزیه می شوند و زمانی که وارد لوله های فاضلاب می شوند نیز برای حیواناتی که در طبیعت زندگی می کنند خطری به همراه ندارند. ترکیبات مورد استفاده در انواع صابون های دست ساز کاملا امن و بدون خطر هستند و از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

بهترین صابون دستساز گیاهی

مهم ترین ترکیبات صابون های دست ساز

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا اشاره ای به مهم ترین ترکیبات بهترین صابون دست ساز داشته باشیم. این ترکیبات شامل موارد زیر می شوند.

  • روغن پایه

در بخش های قبل نیز تاکید نمودیم که انواع صابون های دست ساز برای شست و شوی صورت با استفاده از ترکیباتی ارگانیک و طبیعی تولید و روانه بازار می گردند. یکی از مواد بسیار مهم در تولید صابون های دست ساز روغن پایه است. بهترین صابون دست ساز صابونی است که از روغن هایی کاملا بی خطر و قابل خوردن تولید گردد. با توجه به این موضوع می توان به این نتیجه دست یافت که اگر یک روغن قابل خوردن باشد برای پوست نیز خطری به دنبال نخواهد داشت. روغن های پایه به طور معمول روغن های نارگیل، روغ کرچک و روغن زیتون می باشند که به وفور توسط تولیدکنندگان صابون های دست ساز مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید صابون دست ساز کلیک کنید.

  • روغن های اسانس

روغن های اسانس را می توان یکی دیگر از ترکیبات بهترین صابون گیاهی برای شست و شوی صورت دانست. ترکیباتی که برای تولید این روغن ها مورد استفاده قرار می گیرند سبک و معطر می باشند و در برخی از آن ها می توان گیاهان و میوه های خوشبویی را نیز دید. نکته ای که لازم است بدانید این است که روغن های اسانسی ترکیباتی را شامل می شوند که توسط انسان ها قابل خوردن هستند.

به عنوان مثال می توان مرکبات، بوته ها و گیاهان را نام برد که هیچ گونه ضرری برای انسان ها ندارند. از مهم ترین روغن های اسانسی می توان اسانس های جنسینگ، رزماری، لیمو و قهوه را نام برد که به طور گسترده ای کاربرد دارند. برای تولید بهترین صابون دست ساز به هیچ عنوان نباید از اسانس خالص استفاده نمود چرا که چنین اسانسی می تواند تاثیرات منفی بسیاری بر روی پوست انسان داشته بود و موجب التهاب آن گردد. با این تفاسیر بایستی حتما روغن های اسانس را با روغن های دیگر مخلوط نمود تا پوست را دچار مشکل ننمایند.

  • گلیسیرین

شما در صابون های دست ساز گیاهی می توانید گلیسیرین ها را نیز ببینید که محصولی کاملا طبیعی و مورد استفاده در صابون سازی است. این روزها بیشتر تولیدکنندگان، از این مواد برای تولید صابون های تجاری استفاده نمی کنند تا به این طریق بتوان عمر صابون را افزایش داد. وجود گلیسیرین در صابون موجب مرطوب ماندن پوست شما می گردد بنابراین اگر به دنبال بهترین صابون دست ساز می باشید گلیسیرین را فراموش نکنید.

خرید و قیمت صابون دستساز گیاهی اصل

خواص و فواید بهترین صابون دست ساز

با توجه به مطالبی که در بخش های قبل بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت که انتخاب و خرید بهترین صابون دست ساز خواص و مزیت های بسیار زیادی برای شما همراه دارد. صابون های دست ساز گیاهی از روغن های طبیعی ویژه ای همچون روغن کرچک، روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل، آلوئه ورا و… برخوردارند. ترکیباتی که برای تولید این صابون ها مورد استفاده قرار می گیرند به هیچ عنوان شیمیایی نیستند و شما در ساختار آن ها نگهدارنده ای را نخواهید دید.

برای خرید صابون دست ساز کلیک کنید.

چنین ویژگی هایی به وضوح نشان می دهند که صابون های دست ساز گیاهی عوارض جانبی و خطری برای پوست شما ندارند و در مقابل خواص و فواید قابل توجه ای نیز به همراه دارند. از مهم ترین خواص و مزیت های صابون های دست ساز گیاهی موارد زیر را می توان تشریح نمود.

  • سفیدکنندگی و روشن کنندگی پوست
  • پاکسازی عمیق پوست
  • تنوع بالا
  • عدم وارد نمودن آسیب به محیط زیست
  • تقویت و تغذیه نمودن پوست
  • عدم ایجاد حساسیت پوستی
  • مراقبت از پوست در برابر عامل های آسیب رسان شیمیایی
  • برخورداری از روغن های گیاهی و مواد طبیعی ارگانیک
  • برطرف ساختن انواع چین و چروک و جوانسازی پوست
  • حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی آن
  • بهبود سطح سلامت پوست
  • تنظیم نمودن PH پوست
  • برطرف نمودن عارضه های پوستی همچون جوش، آکنه و لک

انواع صابون های دست ساز برای شست و شوی صورت

در حال حاضر انواع مختلفی از بهترین صابون دست ساز را می توان مشاهده نمود که شما بایستی قبل از خرید آن ها به نوع پوست خود دقت کنید. به طور کلی 5 نوع پوست داریم که لازم است از صابون های مناسب برای هرکدام استفاده کرد. این 5 نوع شامل پوست های خشک، پوست چرب، پوست معمولی، پوست مختلط و پوست حساس می شوند. با این تفاسیر می توان گفت انواع صابون های دست ساز به 3 دسته صابون های مناسب برای پوست خشک، پوست نرمال و پوست چرب تقسیم می گردند.

  • صابون های دست ساز برای پوست خشک

پوست های خشک دارای رطوبت بسیار کمی هستند، بنابراین بهترین صابون دست ساز برای چنین پوست هایی صابون هایی هستند که ملایم بوده و قادرند تا رطوبت پوست آن ها را تامین سازند. در این راستا صابون موردنظر بایستی حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده همچون گلیسیرین باشد تا به این طریق بتوان خشکی پوست را برطرف ساخت. استفاده از این صابون ها موجب جلوگیری از خشکی بیش از حد پوست و ترک خوردگی آن می گردد.

برای خرید صابون دست ساز کلیک کنید.

  • صابون های دست ساز مناسب برای پوست نرمال

نکته ای که لازم است بدانید این است، افرادی که پوست هایی نرمال دارند می توانند از انواع صابون های دست ساز استفاده کنند. چنین افرادی محدودیت خاصی برای انتخاب بهترین صابون دست ساز ندارند. دقت کنید اگر پس از استفاده از یک صابون متوجه خشکی و یا چربی بیش از اندازه پوست خود شدید بهتر است به دنبال صابون دیگری برای شستشوی پوست خود باشید.

  • صابون های دست ساز مناسب برای پوست های چرب

افرادی که به دنبال خرید بهترین صابون دست ساز برای پوست های چرب هستند بایستی به دنبال صابون هایی باشند که ترکیبات معدنی بیشتری دارند. علاوه بر این صابون های مناسب پوست های چربی بایستی از مواد ضد آکنه و آنتی باکتریال برخوردار باشند تا به این طریق مانع از بروز جوش و آکنه در پوست صورت خود شوند.

قیمت صابون دست ساز

در راستای قیمت صابون دستساز نمی توان نظر قطعی داد چرا که این قیمت ها با توجه به عامل های خاصی دچار تغییر می شوند. از مهم ترین عامل های موثر در تغییر قیمت این صابون ها می توان به نوع صابون، مواد اولیه، حجم و میزان کیفیت آن ها اشاره نمود که از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.

1/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه در “صابون های دستساز گیاهی

  1. سحرخانعلی گفت:

    خیلی مطالب مفیدی در مورد صابونهای دستساز گیاهی بود کاش در مورد روغن های درمانی هم مطلب میذاشتین

    1. مدیر سایت گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      ممنون از توجهتون. شما از طریق لینک زیر میتونید همه روغن های درمانی سالماطور رو ببینید و مطالب مربوط به هرکدوم رو مطالعه کنین
      https://salmator.com/product-category/%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *