درمانی ، آرایشی و بهداشتی, کره مغزیجات

کره هفت مغز راهی طبیعی برای ایمنی در برابر کرونا!

کره هفت مغز راهی طبیعی برای ایمنی در برابر کرونا!

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با توجه به شرایط فعلی دنیا چگونه میتوانید سیستم ایمنی بدن خود را در برابر COVID-19 (کرونا) تقویت کنید؟ همانطور که میدانید عملکرد سیستم ایمنی بدن نقشی مهمی در پیشگیری از بیماری های ریوی از جمله بیماری کرونا دارد. کمبود ویتامین‌هایی مانند ویتامین C و A و D و تضعیف سیستم ایمنی بدن احتمال ابتلا به این بیماری‌ را افزایش میدهد. تغذیه مناسب، مهمترین عامل برای مقابله با ویروس کرونا و ابتلا به آن محسوب میشود و مهم ترین چیزی که در این روزهای کرونایی اهمیت دارد مصرف غذاها و میان وعده های مقوی و پرانرژیست. مغزیجات و کره ی آن ها یکی از غذاهای مقوی هستند که علاوه برتقویت سیستم ایمنی، خواص و فواید زیادی برای بدن دارند اما متاسفانه امروزه به علت قیمت بالای مغزیجات امکان خرید آن برای همه افراد فراهم نیست اما در نطر داشته باشید که هزینه کردن برای تغذیه و تقویت بدن باعث میشود از هزینه های سنگین بیماری دور شوید.

تماس با ما

کره هفت مغز به عنوان بهترین منبع تامین انرژی برای بدن میباشد و علاوه بر اینکه حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای بدن است، سرشار از  اسید‌های چرب ضروری مانند اسید اولئیک، لینولئیک و لینولنیک نیز میباشد که  ارزش بالایی در بهبود سلامتی بدن دارد. از آنجا که بدن انسان نمیتواند این مواد را تولید کند به همین منظور باید آنها را از طریق مصرف مواد غذایی و به طور روزانه جذب کند. بررسی های انجام شده نشان میدهد که این چربی‌های مفید و سالم انرژی‌زا بوده و خاصیت ضدالتهابی دارند. یادتان باشد که مصرف به اندازه این مغز‌ها واکنش ایمنی بدنتان را در برابر ویروس‌ها و بیماری‌های عفونی بالا میبرد پس برای آشنایی بیشتر با انرژی زا ترین و مقوی ترین مغزها و قیمت کره مغزیجات در ادامه با سالماطور همراه باشید.

معجون تقویت سیستم ایمنی بدن

کره معجون (کره آجیلی) از آسیاب کردن دانه مغز ها از جمله بادام زمینی، بادام درختی، بادام هندی، فندق، پسته، گردو و نارگیل تهیه میشود که بافتی نرم و خمیری شکل دارد و فاقد نمک، شکر، آرد، روغن و مواد نگهدارنده است.

خواص کره آجیلی

برای اطلاع از قیمت کره پسته کلیک کنید

پسته

پسته یکی از پر خاصیت ترین خشکبار ها و منبع غنی آهن، ویتامین E و پتاسیم است. با مصرف پسته 40 درصد نیاز روزانه‌تان به پروتئین‌های گیاهی تأمین میشود. این آجیل حاوی اسید آمینه‌ای است که باعث تحریک عملکرد دفاعی بدن میشود و سرشار از ویتامین B۱، B۶، کلسیم، منیزیم، فسفر و مس است. که با مصرف روزانه آن میتوانید به حفظ سلامتی خود کمک کرده و سیستم ایمنی خود را تقویت کنید تا خطر مبتلا شدن خود را به بیماری مختلف از جمله کرونا کاهش دهید.

بادام درختی

بادام درختی، حاوی انرژی و چربی‌های سالم و همچنین پروتئین‌های گیاهی فوق‌العاده است. خواص بادام درختی برای بدن بسیار حائز اهمیت است زیرا مغز بادام سرشار از مواد معدنی مفید مانند کلسیم، پتاسیم، فسفر، سلنیوم و آهن است و بدن را در برابر عوامل بیماری ایمن میکند.

فندق

فندق با تسهیل جریان خون در بدن به رفع بیماری های قلبی کمک میکند و علاوه بر اینکه انرژی خوبی به بدن میرساند حاوی چربی‌های غیراشباع و ویتامین E است، بنابراین به پیشگیری و کاهش التهاب بافت‌ها در طول ورزش و تحرک‌های بدنی کمک میکند همچنین این آجیل در بهبود کارکرد دستگاه گوارش و سیستم های تنفسی بسیار موثر است پس با مصرف آن، بدن در مقابل بیماری ها از جمله کرونا مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد.

گردو

طبق بررسی های انجام شده افزایش مصرف گردو به مدت 6 ماه به کاهش کلسترول، فشار خون و کنترل قند خون کمک میکند. گردو در مقایسه با سایر مغزهای خوراکی، دارای مقدار کمتری کربوهیدرات است، همچنین مصرف گردو ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کمک کند. گردو یک ماده غذایی انرژی‌بخش است، اگر به دنبال جذب میزان زیادی امگا ۳ هستید حتما به سراغ گردو بروید. گردو علاوه بر تقویت مغز و قدرت بخشی به سلول های عصبی باعث رفع اختلال خواب در افراد میشود. استراحت درست و خواب کافی بدن را در برابر بیماری ها محافظت میکند. 

خواص کره چهار مغز

بادام هندی

بادام هندی در میان انواع دیگر مغزهای خوراکی به دلیل دارا بودن شکل C مانند و رنگ سفید، ظاهری منحصر به فرد دارد. بادام هندی منبع خوبی برای کسب پروتئین، ویتامین K و مواد معدنی مهم مانند کلسیم، منیزیم، مس و پتاسیم است. در مقایسه با سایر مغزهای خوراکی، بادام هندی دارای کربوهیدرات بیشتری است و همچنین، بادام هندی نسبت به سایر انواع آجیل درختی کاملاً نرم و گوشتی است. بنابراین میتوانید برای کسب انرژی بیشتر در وعده صبحانه از این کره استفاده کنید.

مشاهده قیمت کره بادام زمینی

بادام زمینی

بادام زمینی، منبعی غنی از مواد مغذی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است. طبق بررسی های انجام شده ، مصرف بادام زمینی تاثیر مثبتی بر عملکرد قلب دارد. به گونه ای که خوردن روزانه بادام زمینی میتواند منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی شده و از کمبود منیزیم در بدن نیز جلوگیری میکند. بادام زمینی یکی از بهترین مغزهای خوراکی برای افراد مبتلا به کم خونی است.

پودر نارگیل

مواد مغذی موجود در نارگیل برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. نارگیل به دلیل دارا بودن خواص ضدویروسی، ضدقارچی، ضدباکتریایی و ضدانگلی، بدن را در برابر انواع ویروس ها و باکتری های مضر مقاوم کرده و مصرف آن در درمان شدیدترین بیماری های عفونی مانند عفونت گلو، عفونت ادراری و… مفید است. پودر نارگیل خشک دارای مقادیر بسیاری فیبر میباشد، لذا در سلامت قلب نیز نقش به سزایی دارد. 

خواص کره شش مغز

مشاهده قیمت کره هفت مغز سالماطور

کلام آخر:

با توجه به شرایط فعلی، میتوانید با تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا احتمال مبتلا شدن به بیماری را تا حد زیادی کاهش دهید. در صورتی که تمایل دارید تا محصولی با کیفیت و کاملا خالص را با اطمینان خاطر تهیه کنید پیشنهاد ما خرید اینترنتی کره هفت مغز سالماطور میباشد. حال که دانستید مصرف مغزیجات نقش به سزایی در تقویت سیستم ایمنی بدنتان دارد نسبت به خرید آن سریعا اقدام کنید و تجربیات خود را در قسمت نظرات برای کاربران به اشتراک بگذارید. با مصرف کره معجون سالماطور به خودتان فرصت بهتری برای سلامتی بدهید!

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *